Білім беру жұмысының сараптамасы.
Оқу –тәрбие жұмысы мектептің білім беру қызметіндегі негізгі түрі болып келеді.Ол барлық білім беру сабақтарының ұйымдастырылуымен өткізілуіне, білім алушылардың аралық, ағымдық, қорытынды бақылаулар кезіндегі теориялық және практикалық дайындықтарын, мектеп іс қағаздары және оқушылармен жұмыс жасау барысында нормативтік акт талаптарының орындалуын қамтамасыз етеді.
2018-2019 оқу жылына арналған мектептің оқу жоспары Типтік оқу жоспары негізінде жасалынып, оқудың әр деңгейінде міндетті болып табылатын білім мазмұнын қажетті көлемде сақтайды. Оқу жоспарын құру барысында сыныптар, білім беру деңгейлері арасындағы сабақтастық, жеке пәндер мен білім беру салалары арасындағы баланс сақталды. Оқушының апталық оқу жүктемесі рұқсат етілген мөлшерден асқан жоқ. Барлық пәндер бойынша мемлекеттік білім беру бағдарламасы орындалды.
Мектептің білім беру бағдарламасы, оқу жоспары мектептің мемлекеттік қызметін яғни, жалпыға бірдей ортабілім беру барысында баланы дамытуды жүзеге асырады.Осы мақсаттарға қол жеткізудің басты шарты әрбір баланы оның мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, қызметке қосу болып табылады.Аталған мақсаттарға қол жеткізу оқытудың әрбір сатысында мектеп жұмысының міндеттерін кезең-кезеңмен шешумен қамтамасыз етіледі.
Оқу процессін ұйымдастыру
Мектеп 100% жинақталған. Оқыту тілі аралас/ казақша/орысша.
Мектептегі мұғалімдер саны 74.Мұғалімдердің орта жүктемесі 20-22 сағатты құрады.Оқу жылында 36 сынып болды. Оның ішінде 19 сынып қазақ тілінде білім алатын, 17 сынып орыс тілінде білім алатын. Сыныптардағы орташа оқушы көлемі 18-20 оқушы.
- оқу жұмыстары мектепте 1 қыркүйектен басталады. Оқу жылы барысында демалыстар ұйымдастырылады: күзгі-9 к.н, қысқы -12 күн, көктемгі 9 күн; 1 сынып пен мектеп алды даярлық топтары үшін ақпан айында 7 күн демалыс беріледі.
- - оқу жылы 4 тоқсан мен 2 жартыжылдыққа бөлінген.
- сабақтар 1-11 сыныптар үшін 5 күндік режимде ұйымдастырылады.
- Мектепте белгіленген жұмыс режиміне сәйкес қазақ және ағылшын тілі сабақтарында 1-11 сыныптар (20 оқушыдан асққан жағдайда) 2 топқа бөлінеді, себебі әр оқушы фонетика, лексика, тілдің құрылымын диалогтік және монологтік сөйлей білу дағдыларын тыңғылықты меңгеру керек
- 5-11 сыныптарда информатика пәні кезінде сыныптар екі топқа бөлінеді.
- 5-11 сыныптар технология пәні кезінде (ұлдар және қыздар) екі топқа бөлінеді.
- жоғары буын табиғи-математикалық цикл бойынша жұмыс жасайды.
Мектепте аттестация негізінен тоқсан және жартыжылдық бойынша өткізіледі. Бесбалдық жүйе бойынша бағаланады. 1,2,5,7,8 сынып оқушылары критериалды бағалау бойынша бағаланады.
Білім алушылардың білім, білік, дағды сапаларының сараптамасы. 2018-2019 Оқу жылында 36 сынып болды.
Оқушылар саны - 719 оқушы
Бастауыш сыныптар 15сынып - комплект, 325 оқушы.
Орта буын - 17сынып - комплект, 328 оқушы
Жоғары буын - 4сынып –комплект 66 оқушы
Мектепалды даярлық тобы -4 сынып -комплект,86 бала
Мектеп бойынша білім сапасы 53%.
Былтырғы оқу жылымен салыстырғанда білім сапасы 1 % артқан,үлгерім сапасы 100%.
Үздіктер саны -123, екпінділер -256,үлгермеушілер – жоқ
Буын бойынша үлгерім және білім сапасы:
Сыныптар |
Оқуш.саны |
Үздіктер |
екпінділер |
үлгермеушілер |
Білім сапасы% |
үлгерім % |
1-4 |
326 |
99 |
129 |
0 |
70% |
100 % |
5-9 |
318 |
21 |
98 |
0 |
37 % |
100% |
10-11 |
66 |
6 |
29 |
0 |
48 % |
100% |
1-11 |
710 |
123 |
256 |
0 |
53% |
100% |
Жылдар бойынша салыстырмалы талдау.
|
2016-2017г. |
2017 -2018 |
2018 -2019 |
Үлгерім |
100% |
100% |
100 |
Білім сапасы |
54% |
52% |
53 |
Үздіктер |
1101 |
125 |
123 |
Екпінділер |
270 |
234 |
256 |
Үлгермеушілер |
0 |
0 |
0 |
Оқушылар саны |
685 |
686 |
719 |
Сыныптар бойынша білім сапасы.
Сынып |
Оқушы. саны |
Үздіктер саны
|
Екпінділер саны |
БС % |
ҮЛГ% |
Кл. руководители |
1А |
22 |
9 |
9 |
81 |
100 |
Ергожина А.С. |
1Ә |
22 |
6 |
14 |
91 |
100 |
Бексеитова А.М. |
1Б |
27 |
11 |
11 |
81 |
100 |
Брайченко С.В. |
2А |
18 |
7 |
5 |
67 |
100 |
Хамзина Б.И. |
2Ә |
17 |
5 |
7 |
70 |
100 |
Кусаинова А.Б. |
2Б |
27 |
10 |
9 |
70 |
100 |
Белик Н.В. |
2В |
27 |
12 |
9 |
78 |
100 |
Жаканова А.Ж. |
3А |
18 |
4 |
8 |
67 |
100 |
Жусупова Д.Т. |
3Ә |
21 |
2 |
14 |
76 |
100 |
Кульмагамбетова М.Д. |
3Г |
16 |
5 |
5 |
62 |
100 |
Абдильманова А.К. |
3Б |
25 |
4 |
8 |
48 |
100 |
Иващенко Л.В. |
3В |
24 |
7 |
9 |
69 |
100 |
Сизухина Ю.В. |
4А |
21 |
6 |
8 |
67 |
100 |
Касымова М.Ж. |
4Ә |
19 |
5 |
5 |
53 |
100 |
Абдильманова А.Е |
4Б |
22 |
6 |
8 |
64 |
100 |
Калина Ж.Б. |
5А |
23 |
3 |
9 |
52 |
100 |
Рахимжанова Б.А. |
5 Б |
18 |
3 |
5 |
44 |
100 |
Золотарева Н.М. |
5В |
16 |
1 |
4 |
31 |
100 |
Амироава А.К. |
6А |
16 |
1 |
4 |
31 |
100 |
Курмангожина А.С. |
6Ә |
16 |
2 |
8 |
62 |
100 |
Кенжеболатова А.А. |
6Б |
22 |
0 |
3 |
14 |
100 |
Абугалиева Б.М. |
6В |
18 |
0 |
5 |
28 |
100 |
Жагыпаров А.С. |
7А |
27 |
3 |
11 |
52 |
100 |
Алибекова А.О. |
7Б |
27 |
1 |
3 |
15 |
100 |
Есимбекова А.С. |
8А |
15 |
0 |
4 |
27 |
100 |
Абдильманова К.С. |
8Ә |
16 |
0 |
4 |
25 |
100 |
Баймухамбетова А.К. |
8Б |
23 |
1 |
10 |
48 |
100 |
Тулкубаева Ж.Е. |
8В |
13 |
0 |
3 |
23 |
100 |
Жукенова А.С. |
9А |
23 |
2 |
12 |
61 |
100 |
Кайлаханова А.Т. |
9Ә |
21 |
1 |
3 |
19 |
100 |
Такетов А.Д. |
9Б |
17 |
3 |
3 |
35 |
100 |
КУрмангожина А.Е. |
9В |
17 |
0 |
7 |
41 |
100 |
Полякова Д.А. |
10А |
12 |
0 |
5 |
60 |
100 |
Исабекова К.К. |
10Б |
20 |
1 |
5 |
30 |
100 |
Влассова Е.В. |
11А |
20 |
2 |
10 |
60 |
100 |
Касымов Д.А. |
11Б |
14 |
0 |
9 |
64 |
100 |
Белогурова Н.С. |
Итого: |
719 |
123 |
256 |
53 |
100 |
|
Буын бойынша білім сапасын талдау барысында, білім сапасының жоғары көрсеткіші І буында екені байқалады, 2-3 буындарда білім сапасының көрсеткіші төмендеген. Негізі буында білім сапасының төмендеуі оқушылардың білім алуға деген құлшыныстарының төмендеуімен түсіндіріледі.
Мектеп бойынша білім сапасы бойынша 1 сынып оқушылары (81% -91%),2в сынып оқушылары-78% (Жаканова А. Ж.),3ә сынып оқушылары – 76% (Кульмагамбетова М. Д.)
Білім сапасының жақсы пайызын 2Ә,Б (70%),3В(69%), 2А (67%) , 3А,4А(67%),4Б(64%), 3Г,6Ә(62%),9А(61%),11А(60%), 11Б (64%),%)
білім сапасының төмен пайызы-6Б сыныпта 14%(сынып жетекшісі Абуғалиеваб. 7Б сыныпта-15% (сынып жетекшісі А. С. Есімбекова), 9Ә сыныпта -19% (сынып жетекшісі А. Д. Такетов), 8ә сыныпта -25% (мұғалімі А. К. Баймұханбетова), 8а сыныпта-27% (мұғалімі К. С. Абдильманова), 6В сыныпта -28% (мұғалімі А. С. Жагыпаров), 5В, 6А -31% (мұғалімдері А. К. Амирова,А. С. Құрманғожина).
Қорытынды: бастауыш буындағы білім сапасы жоғары, төмендеу орта буында және жоғары буында жүреді.
Орта және жоғары буындардағы сапаның төмендеуінің себебі оқушылардың негізгі құзыреттіліктерінің жеткіліксіз қалыптасуы, оларды тәжірибеде қолдана алмауы, оқуға деген құлшынысы болып табылады.
Оқу үлгерімі мәселесіне мұғалімдердің педагогикалық кеңестеріне, директор жанындағы кеңестерге көп көңіл бөлінді, 2 апта бұрын төртінші сынып бойынша үлгерім диагностикасы жүргізілді.
Оқытылатын пәндердің сапасын арттыру бойынша жұмыс мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігі мен әдістемелік дайындық деңгейін анықтау, педагогтардың кәсіби қиындықтарын анықтау және алдын алу, мұғалімдердің зерттеу іскерліктерін оқушыларды оқыту тәжірибесіне енгізу мақсатында жүргізілді.
Ұсынымдар:
2019-2020 оқу жылында пән мұғалімдері резерв тобындағы балалармен жұмысты күшейтуі керек; оқушылардың үлгермеушілігін болдырмау бойынша жұмысты жалғастыруы керек,оқытудағы қиындықтары бар балалармен жеке жұмысты жоспарлауы және жүйелі түрде жүргізуі керек.
Пән мұғалімдеріне сабақ жоспары-конспектілерін құрастыру кезінде дифференциалды тәсілдерді, ақпараттық – коммуникативтік технологияларды пайдалана отырып, оқыту қызметінің түрлері мен түрлерін таңдау.
Барлық мұғалімдер өз сабақтарын сапалы түрде оқытып, сабақ құрылымының негізгі кезеңдерін сақтауы және ұстауы, жіберілген материалдарды пысықтауға үлкен назар аударуы, оқушылардың сұрауын уақытылы жоспарлауы және оқушылардың білімі мен іскерлігіне нақты бақылау жүргізуі қажет.
Мектептің әлеуметтік-психологиялық қызметіне жұмыс жоспарын құрастырған кезде бастауыш буыннан бірінші тоқсанда орта буынға ауысқанда бейімделу кезеңіне ерекше назар аудару қажет.
10- сынып оқушыларының аралық аттестаттауы
2018-2019 оқу жылында «Оқушылардың аралық аттестаттауы мен ағымдық үлгерімін бақылау өткізудің типтік ережелеріне» сәйкес 10-сыныптар аралық аттестаттаудан өтті. Оқушылар жалпы саны 32.
Мақсаты оқушылардың білім сапасының деңгейін анықтау. Педагогикалық кеңес шешіміне сәйкес 10-сыныптардың аралық аттестаттауына келесі пәндер алынды.
-Қазақстан тарихы, алгебра-10А сыныбы;
- География, алгебра 10Б сыныбы
Аралық аттестаттау ұйымдасқан түрде өтті.
10 сынып оқушыларының аралық аттестаттау нәтижелері:
пәндер/бағалар |
Оқуш. саны |
«5» |
«4» |
«3» |
БС |
ҮЛГ. |
Қазақстан тарихы (тест) |
12 |
4 |
6 |
2 |
83 |
100% |
Алгебра (тест) |
1 |
5 |
6 |
50 |
100% |
|
География (тест) |
19 |
3 |
4 |
12 |
37 |
100% |
Алгебра(тест) |
0 |
6 |
13 |
32 |
100% |
Аралық аттестаттау нәтижелері 10А сынып оқушыларының негізгі бөлігі пәндер бойынша өз білім деңгейлерін дәлелдегендерін көрсетті. Ал 10 Б сыныбының нәтижесі төмендеу.
Қорытынды аттестаттаудың нәтижелері мұғалімдерге пәндер бойынша материалды меңгеру деңгейін бақылау, келесі жылға сабақты жоспарлау кезінде оқу материалын мақсатты түрде таңдау мүмкіндігін береді.
Қорытынды: 10 сынып оқушылары аралық аттестаттауға шығарылған пәндер бойынша білім беру бағдарламасын меңгерді.
Ұсыныстар:
Пән мұғалімдері оқушылардың дайындық деңгейін бағалаудың объективтілігін қамтамасыз ету үшін үлгерімді ағымдағы бақылау және аралық аттестаттау жүйесін жетілдіру.
9,11 сыныптардың қорытынды аттестаттау нәтижелері
2018-2019 оқу жылында түлектерді мемлекеттік қорытынды аттестаттауға дайындау бойынша жүйелі жоспарлы жұмыстар жүргізілді. Мемлекеттік қорытынды аттестаттауды дайындау және өткізу бойынша өз қызметінде әкімшілік және педагогикалық ұжым мемлекеттік, облыстық, аудандық және мектеп деңгейлеріндегі нормативтік-құқықтық және өкімдік құжаттармен басшылық етті.
Білім сапасының осы деңгейіне қол жеткізу әкімшілік пен педагогикалық ұжымның әр түрлі бағыттар бойынша мақсатты жұмысының арқасында мүмкін болды: пәндер бойынша және сыныптар бойынша оқушылардың білім сапасының мониторингі, әр тоқсанның алдын ала қорытындысы бойынша педкеңестерді өткізу, оқушылармен жеке жұмысты ұйымдастыру (сабақта дараландыру, факультативтік сабақтар, қолданбалы курстар, қосымша сабақтар), сынып жетекшілерінің, пән мұғалімдерінің өзара іс-қимылы, жалпы білім беру мәселелері бойынша ата-аналармен жеке жұмыс, кәсіби бағдар беру, қорытынды аттестаттау мәселелері бойынша ата-аналар жиналысы), пән мұғалімдерінің сабақтарды дайындау және өткізу сапасын бақылау (сабаққа қатысу және талдау, тақырыптық және сабақ жоспарларын талдау, педагогтардың өздігінен білім алуы).
Оқушылардың мемлекеттік қорытынды аттестациясы жоспарға және келесі бағыттарға сәйкес жүргізілді: ұйымдастыру сұрақтары, педагогикалық ұжыммен жұмыс, Ата-аналармен жұмыс, білім алушылармен жұмыс.
Қорытынды аттестаттаудан 9 сыныптардың 78 түлегі өтті, оның ішінде 43 оқушы қазақ тілінде және 35 оқушы орыс тілінде.
11 сынып түлектері - 34, оның ішінде 20 оқушы қазақ тілінде және 14 оқушы орыс тілінде.
11-сынып түлектері оқу тілі бойынша(қазақ / орыс), алгебра және талдау негіздері бойынша жазбаша емтихан (эссе), Қазақстан тарихы бойынша ауызша емтихан (билеттер), қазақ/орыс тілдерінде және таңдау пәні бойынша тестілеу тапсырды.
9 сынып оқушыларының мемлекеттік (қорытынды) аттестаттау нәтижелері
Пән |
Мұғалім |
Тапсыру шылар саны |
«5» |
«4» |
«3» |
КЗ % |
Қазақ тілі |
Абдильманова К.С |
23 |
8 |
10 |
4 |
100% |
Қазақ тілі |
Жукенова А.С. |
21 |
2 |
14 |
5 |
100% |
Орыс тілі |
Жумгатова Ш.А. |
16 |
5 |
5 |
6 |
100% |
Орыс тілі |
Амирова А.К. |
17 |
2 |
8 |
7 |
100% |
Қазақ тілі |
Тасенова А.Б. |
16 |
6 |
3 |
7 |
100% |
Қазақ тілі |
Катенова Б.К. |
17 |
0 |
7 |
10 |
100% |
Орыстілі |
Тасбулатова В.А |
22 |
7 |
9 |
6 |
100% |
Орыстілі |
Кенжеболатова А.А. |
21 |
5 |
5 |
11 |
100% |
Алгебра |
Хасенова Г.Б. |
23 |
|
|
|
|
Алгебра |
Латипов А.Х. |
21 |
|
|
|
|
Алгебра |
Полякова Д.А. |
33 |
|
|
|
|
География |
Рахимжан Б.А. |
21 |
4 |
11 |
6 |
100% |
География |
Курмангожина А.Е. |
30 |
8 |
10 |
12 |
100% |
Биология |
Исабекова К.К. |
17 |
2 |
6 |
8 |
|
Химия |
Мухамбетжанова А.И. |
2 |
0 |
1 |
1 |
50% |
Ағылшын тілі |
Кенжебаева К.К. |
2 |
2 |
0 |
0 |
100% |
Ағылшын тілі |
Баймухамбетова А.К. |
1 |
1 |
0 |
0 |
100% |
Қазақ әдебиеті |
Абдильманова К.С |
5 |
5 |
0 |
0 |
100% |
|
|
|
|
|
|
|
11- сынып оқушыларының қорытынды аттестаттау нәтижелері
Пән |
Мұғалім |
Тапсыру шылар саны |
«5» |
«4» |
«3» |
КЗ % |
Қазақ тілі мен әдебиеті (эссе) |
Абдильманова К.С. |
20 |
9/12 |
11/ 7 |
3/3 |
95% |
Орыс тілі мен әдебиеті (эссе) |
Есимбекова А.С. |
14 |
9/11 |
4/1 |
1/2 |
93/86 |
Орыс тілі |
Кенжеболатова А.А. |
20 |
19 |
1 |
0 |
100% |
Қазақ тілі |
Тасенова А.Б. |
14 |
8 |
5 |
1 |
93% |
Алгебра |
Латипов А.Х. |
20 |
3 |
13 |
4 |
80% |
Алгебра |
Белогурова Н.С. |
14 |
2 |
8 |
4 |
71% |
Қазақстан тарихы |
Касымов Д.А. |
20 |
|
|
|
100% |
Қазақстан тарихы |
Дюсенова К.Е. |
14 |
|
|
|
100% |
География |
Рахимжан Б.А. |
12 |
7 |
2 |
3 |
75% |
География |
Курмангожина А.Е. |
4 |
2 |
1 |
1 |
75 % |
Химия |
Кайлаханова А.Т. |
3 |
3 |
0 |
0 |
100% |
Биология |
Жагыпарова Ж.Д. |
2 |
0 |
2 |
0 |
100% |
География |
Курмангожина А.Е. |
4 |
|
|
|
100% |
Д.ж. тарих |
Дүние жүзі тарихы |
4 |
4 |
0 |
0 |
100% |
Д.ж. тарих |
Дюсенова К.Е. |
3 |
1 |
1 |
1 |
67% |
Физика |
Абдуахитов А.М. |
2 |
1 |
1 |
0 |
100% |
Физика |
Шарипбаева А.А. |
1 |
1 |
0 |
0 |
100% |
Орыс әдеб. |
Есимбекова А.С. |
2 |
1 |
1 |
0 |
100% |
Кестеде берілген мәліметтер бойынша білім алушылар өздерінің жылдық бағаларын растап, кейбір пәндер бойынша оларды арттырған деген қорытынды жасауға болады, бұл емтиханға дайындық кезінде мұғалімдер мен білім алушылардың жауапкершілігін білдіреді.
9 - шы және 11-ші сынып оқушыларының қорытынды аттестаттау нәтижелерін талдау білім алушылардың сапасы мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкес келетіндігі туралы қорытынды жасауға мүмкіндік береді, мектептегі оқу процесі тиісті деңгейде өтеді, педагогикалық ұжым білім алушыларды тану және дамыту құралы ретінде оқу іскерліктерін қалыптастыруға үлкен көңіл бөледі.
Оқушылардың оқу жетістіктерін сырттай бағалау (ОЖСБ)қорытындысы ҚР БҒМ № 140 8.04.2019 ж.бұйрығы, АББ 15.04.19 г №158 бұйрығы мен «№1Зеренді орта мектебі» КММ 16.04.19ж № 57 бұйрығына сәйкес 22 – 24.04.19жбіздің мектепте ОЖСБ өткізілді. Негізгі мақсаты: білім беру қызметінің сапасын бағалау және білім алушылардың ҚР МЖБС қарастырылған бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім беру оқу бағдарламаларын меңгеру деңгейін анықтау.
22.04.19ж. 4 сынып оқушылары ОЖСБ-ға қағаз түрінде екі пән бойынша (математика, қазақ / математика ,Орыс тілі) тапсырды. Әр пән бойынша тест тапсырмаларының саны-15, ұсынылған 4 жауаптан бір дұрыс жауапты таңдау. Екі пән бойынша ең жоғары балл-30 балл. Тестілеудің жалпы уақыты-70 минут
4 сынып оқушылары тізімі бойынша-62. Тестілеуге 59 оқушы қатысты, анықтама бойынша 3 оқушы келген жоқ.
4-сынып оқушыларының оқу жетістіктерін сырттай бағалау нәтижелері
№ |
Сынып
|
Оқушылар саны |
Тест үшін максималды балл |
Тест үшін минималды балл |
Орташа балл |
1 |
4А |
21 |
25 |
10 |
17 |
2 |
4Ә |
16 |
24 |
7 |
17 |
3 |
4Б |
22 |
27 |
13 |
20 |
қорытынды : орташа балл - 18 |
9-11 сынып оқушылары ОЖСБ онлайн режимде тапсырды.
9 сынып оқушылары екі пән тапсырды : қазақ тілі - міндетті, тест тапсырмаларының саны-20, ұсынылған 5 жауаптың бір дұрыс жауабын таңдау.
Екінші пән БҒМ уәкілдің шешімі бойынша (химия, биология, география, физика, Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы).Барлығы 9 сынып оқушылары тізімі бойынша -78, тест тапсырды - 67, оның ішінде аурушаңдығы бойынша-6 оқушы, АББ бұйрығы бойынша футболға -4 оқушы босытылды.
9-сынып оқушыларының оқу жетістіктерін сырттай бағалау нәтижелері
№ |
сынып
|
Оқушылар саны |
Тест үшін максималды балл |
Тест үшін минималды балл |
Орташа балл |
1 |
9А |
20 |
64 |
17 |
40 |
2 |
9Ә |
20 |
55 |
10 |
38,8 |
3 |
9Б |
12 |
58 |
31 |
46 |
4 |
9В |
15 |
56 |
17 |
34,8 |
қорытынды : орташа балл – 39,9 |
11 сынып оқушылары үш пән бойынша тестілеу тапсырды: қазақ тілі және Қазақстан тарихы-барлығы үшін міндетті және үшінші пән БҒМ уәкілінің шешімі бойынша (химия, биология, география, физика, Қазақстан тарихы, дүниежүзі тарихы).). 11 сынып оқушылары 34. Тестілеуге 27 адам қатысты. Тестілеуге қатысқан жоқ-7 оқушы . Оның ішінде аурудан -2 оқушы, АББ бұйрығы бойынша футбол жарыстарында-5 оқушы.
11-сынып оқушыларының оқу жетістіктерін сырттай бағалау нәтижелері
№ |
сынып
|
Оқушылар саны |
Тест үшін максималды балл |
Тест үшін минималды балл |
Орташа балл |
1 |
11А |
13 |
72 |
39 |
55 |
2 |
11 Б |
11 |
68 |
51 |
59,8 |
қорытынды : орташа балл – 57,4 |
Қорытынды: тестілеу нәтижесі бойынша 4,9 және 11 сынып оқушылары 57,4% жалпы балмен шекті деңгейден өтті.
Мектепішілік бақылауды талдау
Мектептегі оқу үдерісі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы №1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты, ҚР Білім және ғылым министрінің 2012 жылғы 20 желтоқсандағы №557 және 2012 жылғы 8 қарашадағы №500 бұйрығымен бекітілген Мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің үлгілік оқу жоспары, ҚР Білім және ғылым министрінің 2013 жылғы 3 сәуірдегі №115 бұйрығы негізінде жүзеге асады.
Оқу пәндерін оқыту жағдайын бақылау:
Оқу жылы бойынша бағдарламалық материал толығымен өтті,артта қалушылық жоқ, пән бойынша оқу сапасы норма шегінде.Оқу пәндерінің сабақ беру жағдайын бақылау үшін әр тоқсан сайын сабаққа қатысу жоспары құрылды.Әкімшілік жұмысында сабақты ұйымдастырудың түрлері мен әдістерін жетілдіруге ерекше көңіл бөлінді.Сабаққа қатысудың және бақылаудың негізгі бағыттары келесі пункттер болды:
- сабақта қолданылатын педтехнологияларды, формалар мен әдістерді қолдану;
- оқушылардың өзіндік жұмысы, оның мазмұны мен ұйымдастырылуы;
- пәнаралық байланыстарды пайдалану;
- оқу үшін жағдай жасау (оқу-материалдық, моральдық – психологиялық, гигиеналық, эстетикалық, уақыт факторы);
- оқушылардың оқу іс-әрекетін ұйымдастыру және сыныпта қарым-қатынас жасау;
- қазақ тілінде оқытатын 9-11 сыныптарда Қазақстан тарихы, биология және химия, ағылшын тілі, қазақ тілінде оқытатын 5-11 сыныптарда орыс тілі, физика сабақтарында оқушылардың білім, білік және дағдысын жетілдіру деңгейі
- бастауыш мектеп түлектерінің жаңа жағдайда оқуға бейімделу дәрежесі;
-1-сынып оқушыларының бейімделу дәрежесі;
- сабақтарды ұйымдастыру мен өткізуде әдістемелік, практикалық және психологиялық көмек көрсету.
Жалпы барлық сабақтар әдістемелік түрде дұрыс құрылған, сабақтар қызықты, әр түрлі. Қатысқан сабақтарға талдау педагогтардың оқу ББД-сына деген қатынасы өзгергенін көрсетті. Мұғалімдер оқушылардың жеке қасиеттерін дамыту мақсатын қояды (ойлау, сөйлеу, ерік, адамгершілік, коммуникативтік және т. б.) және оларды оқу құралы арқылы жүзеге асырады, оқу материалдарын сенімді, кәсіби меңгерген; дидактикалық материалдарды (аудио, бейне, компьютерлік демонстрациялар, аспаптар), әртүрлі деңгейлі үй тапсырмаларын пайдаланады, бастамашылық пен дербестікті көтермелейді, логикалық ойлау, интуицияны, шығармашылық қиялды дамытатын тапсырмаларды ұсынады. Алайда сабаққа қатысу барысында оқу-көрнекі материалдарды пайдаланудың төмен деңгейі, сараланған тәсілдің жоқтығы байқалады.
Сабақты талдау барысында ұсыныстар мен ұсыныстар енгізілді.
Ұсынымдар:
1. Оқу үдерісінің нақты мақсаттары мен міндеттерін қою.
2. Сабақ өткізу формаларын түрлендіру.
3. Жаңа педагогикалық технологиялар элементтерін белсенді енгізу.
4. Өз білімін жетілдіру бойынша жұмыс істеуді жалғастыру.
4. ӘБ жұмысы аясында оқу пәндерін оқыту мәселелерін қарастыру.
Мектеп құжаттарын жүргізуді бақылау.
Мектеп құжаттамасының жағдайын талдау мақсатында электронды журналдар, оқушылардың жеке істері тексерілді. Негізінен барлық мұғалімдер тоқсан мен жыл бойынша объективті баға қояды. Бірақ кейбір мұғалімдерге нақты белгілер қою және осы ережені орындау үшін " ағымдағы және аралық бақылау туралы ережені "зерделеу қажет.
Келесі оқу жылында ескеру қажет электрондық журналдарды толтырудағы негізгі ескертулер:
Сынып жетекшілеріне
- пәндермен электронды журналдардың уақытылы толтырылуын бақылау;;
-келесі оқу жылының басында пән мұғалімдері мен сынып жетекшілеріне "электрондық журналдарды жүргізу туралы ережені"оқып үйрену.
Бақылау талдауы мектеп құжаттарын рәсімдеу жағдайы қанағаттанарлық екендігін көрсетеді.
2018-2019 оқу жылының мектепішілік бақылауы.
МІБ бекітілген жоспар-кестеге сәйкес жүзеге асырылды. Жоспар педагогикалық ұжым мүшелеріне оқу жылының басында ұсынылды.
Мектеп әкімшілігі мектепішілік бақылау барысында функционалдық міндеттеріне, оқу бағдарламаларына, сабақ жоспарларына, оқушылардың дәптерлеріне, ата-аналар жиналыстарының хаттамаларына, тәрбие жұмысының жоспарларына, мұғалімнің талдау материалдарына сәйкес құжаттармен танысты; сабақтарға, сыныптан тыс шараларға, үйірмелердің, факультативтердің, секциялардың сабақтарына қатысу және талдау арқылы мектептің педагогикалық қызметкерлерінің практикалық қызметін зерделеді; педагогикалық іс-әрекетті талдау; білім беру процесінің мониторингі, кейін алынған ақпаратты талдап, білім беру процесіне мониторинг жүргізді.; әлеуметтік, психологиялық, педагогикалық зерттеулер: сауалнама жүргізу, оқушыларды, ата-аналарды, мұғалімдерді тестілеу.
Тақырыптық бақылау Мектеп жұмысының жекелеген мәселелері бойынша мектеп ішілік бақылау жоспарына сәйкес жүргізілді.
Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау, бағдарламалық материалдарды орындау, бақылау, шығармашылық, зертханалық, практикалық жұмыстарға арналған дәптерлерді тексеру, жұмыс дәптерлері; 9,10,11 сыныптардағы қазақ тілі бойынша ББД сапасы; орта және кіші буындағы үй тапсырмаларының көлемі; ТМБ және ГБ пәндерін оқыту жағдайы; 5-11 сыныптардағы орыс тілін оқыту жағдайы; 1-4 сыныптарда математика, орыс және қазақ тілін оқыту жағдайы; 1-4 сыныптарда ағылшын тілін оқыту жағдайы, дүниетану, 1-4 сыныптарда әдеби; таңдау бойынша қолданбалы және элективті курстар мен курстарды оқыту( өлкетану, дінтану); бастауыш сыныптарда оқу техникасын тексеру, 9 сыныптарда ағылшын тілін қолдану арқылы Информатика сабағының жүргізілу жағдайы.
Тақырыптық бақылау нәтижелері қорытынды немесе анықтама түрінде ресімделген. Бақылау нәтижелері бойынша оқу-тәрбие процесін жетілдіруге және білім сапасын арттыруға, оқушылардың тәрбиелілігі мен дамуына бағытталған шаралар қабылданды.
Барлық іс-шаралар орындалды.Бақылау формалары мен әдістері 2018-2019 оқу жылына қойылған міндеттерге сәйкес келеді.
Қорытынды: 2018-2019жыл оқу жұмысы қанағаттанарлық деп саналсын .Барлық пәндер бойынша оқу бағдарламалары өтті.
2019-2020 оқу жылына арналған міндеттер.
1.Педагогикалық ұжымды оқыту сапасын арттыру мәселесімен жұмыс істеуді жалғастыру, оқушылардың білімін, шеберлігі мен дағдыларын объективті бағалау қажет.
2.Оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға көңіл бөлу.
3.Білім беру процесінің барлық қатысушыларының сұраныстарын қанағаттандыруды ескере отырып, негізгі және қосымша білім беруді дамыту негізінде білім сапасын арттыруға жұмыс жасау;
4. Педагогтердің кәсіби өсуі, олардың шығармашылық әлеуетін жандандыру, оқу және факультативтік сабақтардың тиімділігін арттыру есебінен зерттеу және Іздеу қызметі процесінде оқушылардың жеке шығармашылық қабілеттерін іске асыру үшін жағдай жасау;
5.Конкурстарға, олимпиадаларға, конференцияларға қатысу арқылы жоғары уәжделген оқушылардың интеллектуалдық қабілеттерін дамыту.