«АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ   ЗЕРЕНДІ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ЗЕРЕНДІ АУЫЛЫНЫҢ  № 1 ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ
КОММУНАЛЬНО ГОСУДАРСТВЕННОЕ УЧРЕЖДЕНИЕ «ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА №1 СЕЛА ЗЕРЕНДА ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЗЕРЕНДИНСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2019-2020 оқу жылының бірінші жартыжылдығына арналған оқу-тәрбие жұмысының сараптамасы

"№1 Зеренді орта мектебі  " КММ оқушыларды оқыту мен тәрбиелеуге, сондай-ақ олардың физиологиялық, психологиялық, зияткерлік қабілеттерін және бейімділігін дамытуға бағытталған. Бұл әр оқушының білім, ақыл-ой, адамгершілік және физикалық дамуы үшін бейімделу педагогикалық жүйесін құру арқылы жүзеге асырылады.

Мектепте мұғалімдердің жаңа идеяларды іске асыруы, заманауи білім беру технологияларын енгізу үшін, білім беру жобалары мен бағдарламаларын әзірлеу және іске асыру үшін, педагогтардың кәсіби өсуі үшін қолайлы жұмыс жағдайы жасалған. Басқару қызметінің негізгі түрлері: педкеңес, әдістемелік кеңес, семинарлар. Көп жылдар бойы мектепте әдістемелік бірлестіктер белсенді жұмыс істейді. Отырыстарда педагогтердің пәнді оқыту әдістемесінің қазіргі заманғы мәселелерін зерделеуі, психология, педагогика саласындағы теориялық материалдармен танысу, жаңа әдістемелерді зерделеу, практикалық сабақтарды өткізу және т. б. өткізіледі.

Бірінші жартыжылдықтағы үлгерім қорытындысы         

1 тоқсанның соңында мектепте 715 оқушы оқыды, бұл 36 сынып – комплектті құрайды. Тоқсан бойы 12 оқушы кетсе, 15 оқушы келді.

1-тоқсанның соңында оқушылар саны – 718, оның ішінде қазақ тілінде білім алатын сыныптарда – 359 оқушы, орыс тілінде білім алатын сыныптарда – 358 оқушы.

Жалпы мектеп бойынша үлгерім 95%, сапа 35 %

1 жарты жылдықтың соңында-718 оқушы; 83 мектеп алды даярлық сыныбының тәрбиеленушілері.

2019-2020 оқу жылының 1 жарты жылдығының нәтижелері

Оқушылармен жұмыс барысында мектеп ҚР "Білім туралы" заңын, жалпы білім беру мекемесі туралы үлгілік ережені, мектеп Жарғысын, ҚР БҒМ әдістемелік хаттарын және ұсынымдарын, білім беру үдерісіне қатысушылардың құқықтары мен міндеттері туралы реттелетін мәселелер шеңбері анықталған ішкі бұйрықтарды басшылыққа алады.

Мектептің 2019-2020 оқу жылына арналған оқу жоспары базистік негізде құрастырылып, оқытудың әрбір сатысына және сыныптарға міндетті болып табылатын білім мазмұнын, пәндік циклдер мен жекелеген пәндер арасындағы теңдестікті қажетті көлемде сақтайды. Оқушының апталық жүктемесінің деңгейі рұқсат етілген шектен аспайды.

2019-2020 оқу жылының І жарты жылдығында №1 Зеренді орта мектебінің ұжымы мынадай бағыттар бойынша жұмысты жалғастырды:

- мектеп оқушыларының табысты әлеуметтенуіне жағдай жасау;;

    - білім алушылардың өзін-өзі жүзеге асыруы және олардың негізгі құзыреттіліктерін дамыту үшін жағдай жасау.

     Сынып комплекттер саны – 36. Мектеп бес күндік жұмыс аптасының кестесі бойынша, екі ауысымда жұмыс істейді. 

1 жартыжылдықтың қорытындысы бойынша үлгерім 99%, білім сапасы – 42% құрады. Оқу жартыжылдығын  64 оқушы үздік аяқтады:

2-4 сыныптар-49 үздік:

Жораспай А.
Кемешов А.
Мұрат М.
Совет Р.

Ерғожа І.
Қонысбек Ә.
Құлұмбет А.
Нұрдаулет А.

Антонов Д.
Артемова У.
Лученков Г.
Осипова В.
Пшеничная С.
Сахнова К.
Сеилов А.
Толстун Д.

Қажимурат А.
Матжанова А.
Сандурова Р.
Тасқынбай М.

Ғиззат М.

Астафьева С.
Березкина Д.
Жағыпар Д.
Калина А.
Маслов К.
Цукова К.

Гогия М.
Джунусова И.
Котикова Е.
Куликов А.
Құрман А.
Маслова Л.
Садыков А.

Дожа А.
Жақсыкелді М.

Аитпаев Е.
Кенжин Н.
Сабыртаев М.

Асенова А.
Мұсаева Т.
Сайранбек М.

Кожахметова А.
Нуянзина А

Битенова Д.
Жусупов Р.
Литвинова С.
Павленко И.
Светличный Г.

 

                  5-9сынып-11 үздіктер:

Бекмағамбет А.

Елубай М.
Олжабек М.

Акиньшина А.
Галимьянова Д.
Позднякова Е.

Костиди А.
Кусаинова М.

Сулейменова А.

Барышникова Е

Суйчмезова М.

 

                  10-11 сыныптар – 4 үздіктері

10а

Кошаев Н.

10б

Горбунов Н.
Сексентаев К.

11а

Амиржанова М.

 

"5" және "4" - 195 оқушы.

  Білім беру бағдарламасы мен оқу жоспары Мектептің мемлекеттік қызметін орындауды көздейді - базалық жалпы орта білім беруді қамтамасыз ету, оқытудың әрбір сатысында қойылған мақсаттарға сәйкес оқыту және тәрбиелеу процесінде баланы дамыту. Оқытудың бірінші сатысында оқушылардың танымдық қызығушылықтарын және олардың өздігінен білім алу дағдыларын қалыптастыру басталады.

Оқытудың бірінші сатысы (1-4 сыныптар)

342 оқушы оқытудың бірінші сатысында оқыды.

Педагогтар өз алдына келесі міндеттерді қойды:

- қолайлы психологиялық-педагогикалық орта құру арқылы білім сапасын арттыру және білім алушылардың денсаулығын сақтау;

- жеке тұлғаны дамыту үшін қолайлы психологиялық-педагогикалық жағдай жасау, әрбір білім алушының өзін-өзі бекіту, қайталанбастығын сақтау және оның әлеуетті қабілеттерін ашу;

- білім алушылардың құқықтары мен мүдделерін қорғау;

- тәрбие жұмысын жүзеге асыра отырып, азаматтық-патриоттық тәрбиеге бірінші кезекте көңіл бөлу.

   Бастауыш сыныптар бойынша оқыту сапасы-62 %. Тұтастай алғанда, 1 жартыжылдықтың қорытындысы алдыңғы кезеңмен салыстырмалы көрсеткіштерде келесі кестеде берілген:

ЖАЛПЫ БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ САТЫСЫНДАҒЫ ЖЫЛ ҚОРЫТЫНДЫСЫ

2-4 сынып оқушылар саны

үздіктер

екпінділер

үлгермеушілер

% сапа

% үлгерім

242

49

101

0

62

100

 

Оқытудың екінші сатысы (5-9 сыныптар))

    Екінші сатыда 5-8 сыныптардан 310 оқушы білім алды. 1 жартыжылдықты "4" және "5" - 84 (27 %); үлгермегендер-9.

5-9 сынып оқушылар саны

үздіктер

екпінділер

үлгермеушілер

% сапа

% үлгерім

310

11

73

9

27

97

 

 

Оқытудың екінші сатысындағы сыныптардағы білім сапасы 2 тоқсан ішінде 27% - ды құрайды , бұл 1 тоқсанмен (21%) салыстырғанда 6% - ға жоғары.

Педагогикалық ұжым оқушылардың танымдық қызығушылықтарын және олардың өздігінен білім алу дағдыларын қалыптастыра отырып, келесі міндеттерді қойды:

- оқытудың үшінші сатысында білім алуды жалғастыру үшін қажетті мектеп оқушыларының жалпы білім беретін дайындығының іргетасын қалау;

- мектептегі оқу және сыныптан тыс сабақтарда оқушылардың өзін-өзі көрсетуге жағдай жасау.

2019-2020 оқу жылының 1 жарты жылдығында мектепте 40 сынып білім алды. Оның ішінде: мектеп алды-4 сынып; бастауыш мектеп: 16 сынып, орта білім беру сатысы – 16 сынып; жоғары білім беру сатысы - 4 сынып.

Қорытынды: 2019-2020 оқу жылының 1 жартыжылдығына қойылған міндеттер негізінен орындалды.

 үлгерімі-99%                        сапа-42

1 тоқсанның нәтижелерімен салыстырғанда сапа 4% - ға өсті . Үлгермейтін Оқушылар саны аз болды: 1 тоқсанда 28 оқушы; 2 тоқсанда 9 оқушы.

     Бос уақыты бар және оқуға ынтасы төмен оқушылардың қарыздарын жою бойынша үлкен жұмыс атқарылды:

 

Жеке жұмыс жоспарын құрады;

Оқушылармен жеке әңгіме жүргізілді;

Педагогикалық кеңестің шешімі бойынша үлгермеушілік себептерін анықтау және үлгермеушілерге қажетті көмек көрсету үшін балалардың ата-аналарымен жеке кездесулер (мектеп әкімшілігі, пән мұғалімдері) өткізілді.

Мектептің орта сыныптарында жиі байқалатын үлгерімнің төмендеуі әртүрлі себептерден туындады – сабақты өткізуден туындаған білімдердегі елеусіз кемшіліктерден немесе ағзаның жас жағынан қайта құрылуымен байланысты және уақытша сипаттағы жұмысқа қабілеттіліктің төмендеуінен елеулі психикалық ауруларға дейін.

Біз үлгермеушілік себептеріне талдау жасап, келесі нәтиже алдық:

Білім сапасы мен оқыту деңгейінің төмен көрсеткіші оқу қабілеттілігінің төмендігіне, оқуға деген оң уәждеменің жоқтығына, ата-аналар тарапынан толық бақылаудың жоқтығына байланысты.

Оқушылардың үлгерім мәселесі Педагогика және психология тұрғысынан қарастырылады.  

      Жоғарыда баяндалғанның негізінде білім сапасын арттыру үшін айтарлықтай әлеует бар деген қорытынды жасауға болады.

Ұсынымдар:

1.Пән мұғалімдері мен сынып жетекшілері бір "3"алған  оқушыларыға назар аударсын. Оқушының психологиялық мүмкіндіктерін ескере отырып, жеке тәсіл әдістерін пайдалана отырып, оқушылардың осы пәндерге деген қызығушылығын арттыруға бағытталған.

2. Сабақта оқушының мотивациялық деңгейін арттыруға ықпал ететін "табыс жағдайын" құру.

 

3. Пән мұғалімдеріне пәндер бойынша білім сапасының мониторингі бойынша үнемі жұмыс жүргізу

4.Барлық сынып жетекшілеріне ата-аналарға оқушылардың үлгерімін уақытында жеткізу. Қажетті нәтижеге жету үшін пән мұғалімдері мен ата-аналардың бірлескен қызметін ұйымдастыру.

Мектеп ұжымына алған жұмыс нәтижелерін сақтап, оқушыларды оқыту сапасын жақсарту бойынша жұмысты жалғастыру қажет.,

Денсаулық сақтау кеңістігін құру, оқушылардың жеке және әлеуметтік құзыреттілігін қалыптастыру бойынша жұмысты жетілдіру (тұлғаның рухани, адамгершілік, физикалық қасиеттерін дамыту).

Жаңартылған күні: 22.01.2020 17:42
Құрылған күні: 22.01.2020 17:42

Текст